Effectief zenden en in een paar seconden de boodschap overbrengen. De kunst is om tot één essentiële boodschap te komen. Helder communiceren om de doelgroep te bereiken én bovenal te activeren. De ultieme tekst voor een doeltreffende commercial, daarmee wordt jullie merk of bedrijf zichtbaar.

Doelgroepen (be)grijpen en aanzetten tot actie. Wanneer jullie identiteit staat en we dit vervolgens krachtig vormgeven, vergroten we daarmee uiteindelijk de merkloyaliteit. Als pakkende tekst, passend beeldmateriaal en de opmaak samensmelten, dan creëren we voor print & online uitingen waarmee we doelen realiseren.

Starten met de online communicatie, of bestaande teksten eens goed onder de loep nemen. Zijn allereerst de teksten doordrongen van jullie merk- en/of bedrijfsidentiteit? En is alle communicatie goed afgestemd op de doelgroep? Daarbij versterkt een goede rancking binnen Google (SEO) de zichtbaarheid. Dit zijn zomaar een aantal aspecten waarmee rekening gehouden moet worden, om tot de beste resultaten te komen.

Allereerst doelgroepen (be)grijpen, dat is essentieel. Dan deze groepen bedienen en vervolgens aanzetten tot actie. Alles komt bij elkaar met passende tekst, met het juiste beeldmateriaal en een pakkend design voor print en online. Met een sterk concept vergroten we de customer experience en uiteindelijk de merkloyaliteit.

Jullie verhaal uitgewerkt in een professionele presentatie. Een doeltreffende boodschap in de juiste tone of voice met daarbij passend beeldmateriaal. Bind jullie publiek!

Door middel van pakkende uitingen trekken we de aandacht. Heldere communicatie op de gewenste locatie(s). Van posters tot billboards en van muurprints tot lichtreclames. Samen kijken we naar de doelen en vervolgens naar de beste invulling, waarmee we zichtbaarheid vergroten.

Vele mogelijkheden zijn er met de inzet van marketing en communicatie. Dimension Marketing verzorgt jullie communicatiemix; van concept en design tot en met de uiteindelijke plaatsingen.​

Opzoek gaan naar jullie identiteit. Wat zijn jullie kernwaarden en absolute focuspunten. Leeft de bedrijfsvisie en missie? Is jullie identiteit in balans met het imago. Hieruit volgt inzicht over jullie DNA, wat als mooie basis dient voor alle in- en externe communicatie. Alleen met authenticiteit zetten we een sterke merk- en/of bedrijfsidentiteit neer.

De juiste taal spreken en de juiste snaar raken – Dat kan alleen als we, naast jullie eigen identiteit, ook de profielklant exact in beeld hebben. Alleen zo kunnen we gericht zenden en vervolgens effectief communiceren.

Werken vanuit een goede communicatiestrategie met de daaruit voortvloeiend een goed afgestemde planning, staat vaak bovenaan de wensenlijst. Echter in de realiteit starten we vaak vanuit de ad hoc benodigdheden. Ter illustratie het bovenstaande wensenlijstje. Gevolg kan zijn dat er weinig tijd is om tot goed afgestemde communicatie uitingen te komen. Alleen wanneer jullie identiteit vastgesteld is en de targetgroep geanalyseerd is, dan ontstaat de basis voor jullie authentieke content. 

Vervolgens bouwen we aan tekst en beeld met de juiste tone of voice. Samen met de opmaak die jullie DNA vertegenwoordigt, maken we van elke uiting een sterk instrument. Zo vergroten we de customer experience en daarmee merkloyaliteit. Ook de inzet van de communicatiemix bepaalt het uiteindelijke effect. Hiermee kunnen mooie resultaten worden neergezet. Voor welke gewenste uiting of actie dan ook, Dimension Marketing zorgt dat de boodschap wordt overgebracht.

Als de keuzes voor de gewenste communicatie en de inzet voor de media bepaald is, dan kan de inkoop hiervan in gang gezet worden. Dimension Marketing neemt het onderhandelingstraject uithanden. Gezamenlijk bouwen we aan een optimale planning voor effectieve campagnes.​

Kortom als je opzoek bent naar originele en passende communicatie uitingen, dan staat Dimension Marketing klaar. Samen kijken we naar de beste mix voor de inzet van communicatie. Dit met altijd een pakkend concept in de basis. Vervolgens geven we uiting aan dát wat jullie doelgroep(en) aanspreekt. Of het nu gaat om radiocommercials, posters, flyers, magazines, online media, (print)advertenties en/of (licht)reclame. Of voor e-mails, direct mailingen, nieuwsberichten, presentaties en presentatiematerialen. 

Centraal staat dat de boodschap dient over te komen, om welke uiting het ook gaat. Als we van start gaan met het vormen van de concepten en teksten, kijken we vanuit meerdere invalshoeken. Daarmee komen we tot de meest effectieve content. Van concept tot design en van strategie tot plaatsing; Dimension Marketing verzorgt het.

Even totaal out-of-the-box kijken naar dat wat jullie aanbieden, of gaan introduceren. Ideeën filteren en tot dát concept komen wat blijft 'plakken' bij de beoogde doelgroep. Een campagne opzetten met tot in de puntjes uitgewerkte content, inclusief design.
Dimension Marketing kijk naar het geheel. Van jullie stip aan de horizon tot en met het notitielijstje met alle uitdagingen.

Wat staat er op jullie wish list - voor zichtbaarheid?