Webdesign | Jullie brand identiteit online. Alle informatie helder en op elk apparaat dezelfde look-and-feel. Optimale zichtbaarheid voor jullie merk en boodschap.
Bekijk hieronder wat webdesign voor jullie brand identiteit én zichtbaarheid kan betekenen.
Staat jullie brand identiteit en is de huisstijl ontwikkeld?
Dimension Marketing staat klaar om ook de volgende stappen te zetten voor de online zichtbaarheid.
WEBDESIGN MET DIMENSION MARKETING
ALLE WENSEN IN BEELD EN HET PLAN VAN AANPAK
SEO analyse
Passende domeinnaam
Veilige & gemakkelijke beheer- en serviceomgeving
Beheersbare WordPress-omgeving
Beveiligingscontrole webomgeving
Security Messages (anti-spam)
Coming soon page
Ladingspage(s)
Optimaal werkende website
Mobile responsive | Geschikt voor alle devices
Perfect voor pc’s, laptops, notebooks, tablets en mobiele telefoons
Optimale user experience | Afgestemd interface design (UX/UI design)
Styling | Jullie online brand
Webdesign | Design van de pagina’s
Indeling | Optimale navigatie
Tekst & Storytelling | Nieuwe content en implementatie
Beeld | Bestaand, of nieuw beeld-/fotomateriaal
Illustraties | Iconen, buttons, tabellen en overige weergaven
Contact | Werving van potentiële klanten (opt-ins)
Optimale zichtbaarheid
Mobile Indexering Ready
Optimalisatie Google Page Experience
Goede vindbaarheid (SEO)
Analyses in beeld (SEA)
Koppeling met o.a. social media (Tag Manager)
Inzet Google Ads
Wanneer een geheel nieuwe website wordt opgebouwd, buigen we ons als eerste gezamenlijk over de wensen en doelen.
Het Business model wordt immers online vertaald en dat moet staan als een huis. Evenals het opzetten of invulling geven aan de brand identiteit, kijkt Dimension Marketing naar de digitale structuur van de website. Eén van de doelen voor een effectieve website, is een zo’n optimaal mogelijke ranking en conversie rate behalen. Hiervoor moet het webdesign technisch goed uitgewerkt worden. Tegelijkertijd dient, dát waarmee de markt wordt bediend, helder overgebracht te worden. Tot de juiste vorm komen voor storytelling is daarbij van belang. Effectief ‘het verhaal’ overbrengen en een optimale conversie bewerkstelligen is het doel.
De bouw en inhoud van websites dienen te voldoen aan bepaalde voorwaarden die Google stelt. Zo dient het online design mobile responsive te zijn. Dit houdt in dat een website in eerste instantie optimaal wordt ingericht voor mobiel gebruik. Op basis hiervan worden ook de weergave elk ander device, zoals voor tablets, laptops en pc’s gebouwd. Van belang is dat dezelfde brand identiteit wordt weergegeven, om een sterke merkbeleving neer te zetten.
Naast de technische basis moet ook de content aan voorwaarden voldoen om een optimale zichtbaarheid (Google Ranking) te behalen. De indeling van teksten en de keuze van woorden bepalen mede hoe goed jullie content scoort binnen SEO. Google wordt steeds intelligenter in het beoogdelen van websites. Daarom is het van belang dat webpagina’s voldoen aan de criteria voor de bepaling van de Google Page Experience.
Ook voor een bestaande website gelden de hierboven benoemde voorwaarden. Voorwaarden die uiteraard in ontwikkeling blijven.
Daarom blijft het belangrijk om steeds met een frisse blik te kijken naar zowel het technisch, als grafisch en inhoudelijk design.
Zo blijft ook het optimaliseren van de conversie rate van belang. Door deze te analyseren krijgen we steeds meer inzicht. Inzicht in het gedrag van de online bezoeker. Zodoende wordt ook de custormer journey inzichtelijk en door bijvoorbeeld resultaten van een A/B-test. Door de gebruikerservaring te monitoren, kunnen we jullie online bezoekers steeds beter bedienen. Daarmee vergroten we niet alleen het gebruikersgemak, maar tevens de merk- en klantloyaliteit.
Naast het monitoren en het optimaliseren van deze facetten, bewaken we bovenal de brand identiteit. Deze identiteit, die als een rots boven water staat, en waaraan niet gesleuteld hoeft te worden. Mits, een rebranding uitkomst biedt.
Ook dan staat Dimension Marketing paraat.
Hoe optimaal is jullie website ingericht? Wat is de score van de laatsnelheid van de pagina’s? Hoe is de Customer Experience?
Zijn de pagina’s goed ingericht voor de verschillende devices? Komt de boodschap over, zijn er volgende touchpoints en worden de bezoekers aangezet tot actie?
101 vragen kunnen gesteld worden.
Ga voor optimalisatie. Zet die waardevolle stappen.
Dimension Marketing geeft inzicht in de prestaties, voor optimale zichtbaarheid.